دکتر شهناز نایب زاده

فال حافظ شیرازی
فال حافظ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
پیوندها

طرح درس رفتار مصرف کننده پیشرفته

انتظار می رود دانشجو نسبت به مطالب کتابهای زیر اشراف داشته باشد:

1- رفتار مصرف کننده- موون و مینور- ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده- انتشارات دانشگاه آزاد قزوین

2- رفتار مصرف کننده- لئون شیفمن و لزلی کانوک- ترجمه دکتر مسعود کرمی و شهرزاد پوریان انتشارات کتاب مهربان

3- رفتار مصرف کننده- مایکل آر سولومون- ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده- انتشارات بازاریابی

 

 

هفته

تاریخ

موضوع

کتاب و منبع مورد استفاده

هفته اول (فرد)

2۷/ 11/ 1401

مروری بر مفاهیم پایه

کاتلر در مدیریت بازار- فیلیپ کاتلر- ترجمه عبدالرضا رضایی نژاد انتشارات فرا

هفته دوم (زوج)

۰۴/ 12/ 1401

اصول و مبانی تاثیرگذاری بر ذهن مصرف کننده

۲۲ قانون تغییر‌ناپذیر برند- ال ریس و لورا ریس- ترجمه منیژه شیخ‌جوادی - انتشارات سیته

هفته سوم (فرد)

۱۱/ 12/ 1401

چگونه وارد ذهن مصرف کننده شویم؟

الف

جایگاه سازی نبردی در ذهن- ال ریس و جک تروت- ترجمه ترانه قطب- انتشارات سیته

هفته چهارم (زوج)

۱۸/ 12/ 1401

چگونه وارد ذهن مصرف کننده شویم؟

ب

چکش بصری-لورا ریس- ترجمه شاهین ترکمن و آتنا مقدم- انتشارات سیته

هفته پنجم (فرد)

۲۵/ 12/ 1401

چگونه وارد ذهن مصرف کننده شویم؟

ج

بازسازی جایگاه برند-جک تروت و استیو ریوکین- ترجمه منیژه شیخ جوادی- انتشارات سیته

هفته ششم (زوج)

۱۷/ 01/ 1402

بازاریابان چگونه باید ایده های مربوط به تاثیرگذاری بر ذهن مصرف کننده را در سازمان مطرح کنند؟

نبرد در اتاق فرمان- ال ریس و لورا ریس- ترجمه آتنا مقدم و سامان شاهین‌پور- انتشارات سیته

هفته هفتم (فرد)

۲۴/ 01/ 1402

کنکاش در ذهن مصرف کننده

لغزش برند- مارتی نیومایر- ترجمه احمد روستا و کبری سبزعلی یمقانی- انتشارات سیته

هفته هشتم (زوج)

۳۱/ 02/ 1402

باقی ماندن در ذهن مصرف کننده

الف

روانشناسی تبلیغات تجاری-ماکس ساترلند- ترجمه سینا قربانلو- انتشارات مبلغان

هفته نهم (فرد)

۰۷/ 02/ 1402

باقی ماندن در ذهن مصرف کننده

ب

قلاب- نیرایال و رایان هوور- ترجمه علی شه شناس- انتشارات هورمزد

هفته دهم (زوج)

۱۴/ 02/ 1402

مصرف کننده و رسانه ها

الف

اعتراف‌های یک تبلیغاتچی- دیوید اُگیلوی- رویا گذشتی- انتشارات سیته

رازهای تبلیغات- دیوید اُگیلوی- ترجمه کورش حمیدی و علی فروزفر- انتشارات مبلغان

هفته یازدهم (فرد)

۲۱/ 02/ 1402

مصرف کننده و رسانه ها

ب

سلطان خیابان مدیسون- کِنِت رومن- ترجمه منیژه شیخ جوادی- انتشارات سیته

هفته دوازدهم (زوج)

۲۸/ 02/ 1402

مصرف کننده و رسانه ها

ج

پایان عصر بازاریابی سنتی- سرجیو زیمن- ترجمه سینا قربانلو- انتشارات مبلغان

هفته سیزدهم (فرد)

۰۴/ 03/ 1402

مصرف کننده و رسانه ها

د

تبلیغاتی که ما می شناسیم به آخر خط رسیده است- سرجیو زیمن- ترجمه منیژه شیخ جوادی- انتشارات سیته

هفته چهاردهم (زوج)

۱۱/ 03/ 1402

مصرف کننده و ارتباطات بازاریابی بخش الف

سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی- ال ریس و لورا ریس- ترجمه سنبل بهمنیار- انتشارات سیته

هفته پانزدهم (فرد)

۱۸/ 03/ 1402

مصرف کننده و ارتباطات بازاریابی بخش ب

تبلیغات خلاق- لوک سولیوان- ترجمه فرزاد مقدم- انتشارات سیته

هفته شانزدهم (زوج)

۲۵/ 03/ 1402

تغییر بینش

؟

۰۱/۱۱/۲۶
شهناز نایب زاده