طرح درس رفتار مصرف کننده پیشرفته مقطع دکتری بهمن ۱۴۰۱
طرح درس رفتار مصرف کننده پیشرفته
انتظار می رود دانشجو نسبت به مطالب کتابهای زیر اشراف داشته باشد:
1- رفتار مصرف کننده- موون و مینور- ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده- انتشارات دانشگاه آزاد قزوین
2- رفتار مصرف کننده- لئون شیفمن و لزلی کانوک- ترجمه دکتر مسعود کرمی و شهرزاد پوریان –انتشارات کتاب مهربان
3- رفتار مصرف کننده- مایکل آر سولومون- ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده- انتشارات بازاریابی
هفته |
تاریخ |
موضوع |
کتاب و منبع مورد استفاده |
هفته اول (فرد) |
2۷/ 11/ 1401 |
مروری بر مفاهیم پایه |
کاتلر در مدیریت بازار- فیلیپ کاتلر- ترجمه عبدالرضا رضایی نژاد – انتشارات فرا |
هفته دوم (زوج) |
۰۴/ 12/ 1401 |
اصول و مبانی تاثیرگذاری بر ذهن مصرف کننده |
۲۲ قانون تغییرناپذیر برند- ال ریس و لورا ریس- ترجمه منیژه شیخجوادی - انتشارات سیته |
هفته سوم (فرد) |
۱۱/ 12/ 1401 |
چگونه وارد ذهن مصرف کننده شویم؟ الف |
جایگاه سازی نبردی در ذهن- ال ریس و جک تروت- ترجمه ترانه قطب- انتشارات سیته |
هفته چهارم (زوج) |
۱۸/ 12/ 1401 |
چگونه وارد ذهن مصرف کننده شویم؟ ب |
چکش بصری-لورا ریس- ترجمه شاهین ترکمن و آتنا مقدم- انتشارات سیته |
هفته پنجم (فرد) |
۲۵/ 12/ 1401 |
چگونه وارد ذهن مصرف کننده شویم؟ ج |
بازسازی جایگاه برند-جک تروت و استیو ریوکین- ترجمه منیژه شیخ جوادی- انتشارات سیته |
هفته ششم (زوج) |
۱۷/ 01/ 1402 |
بازاریابان چگونه باید ایده های مربوط به تاثیرگذاری بر ذهن مصرف کننده را در سازمان مطرح کنند؟ |
نبرد در اتاق فرمان- ال ریس و لورا ریس- ترجمه آتنا مقدم و سامان شاهینپور- انتشارات سیته |
هفته هفتم (فرد) |
۲۴/ 01/ 1402 |
کنکاش در ذهن مصرف کننده |
لغزش برند- مارتی نیومایر- ترجمه احمد روستا و کبری سبزعلی یمقانی- انتشارات سیته |
هفته هشتم (زوج) |
۳۱/ 02/ 1402 |
باقی ماندن در ذهن مصرف کننده الف |
روانشناسی تبلیغات تجاری-ماکس ساترلند- ترجمه سینا قربانلو- انتشارات مبلغان |
هفته نهم (فرد) |
۰۷/ 02/ 1402 |
باقی ماندن در ذهن مصرف کننده ب |
قلاب- نیرایال و رایان هوور- ترجمه علی شه شناس- انتشارات هورمزد |
هفته دهم (زوج) |
۱۴/ 02/ 1402 |
مصرف کننده و رسانه ها الف |
اعترافهای یک تبلیغاتچی- دیوید اُگیلوی- رویا گذشتی- انتشارات سیته رازهای تبلیغات- دیوید اُگیلوی- ترجمه کورش حمیدی و علی فروزفر- انتشارات مبلغان |
هفته یازدهم (فرد) |
۲۱/ 02/ 1402 |
مصرف کننده و رسانه ها ب |
سلطان خیابان مدیسون- کِنِت رومن- ترجمه منیژه شیخ جوادی- انتشارات سیته |
هفته دوازدهم (زوج) |
۲۸/ 02/ 1402 |
مصرف کننده و رسانه ها ج |
پایان عصر بازاریابی سنتی- سرجیو زیمن- ترجمه سینا قربانلو- انتشارات مبلغان |
هفته سیزدهم (فرد) |
۰۴/ 03/ 1402 |
مصرف کننده و رسانه ها د |
تبلیغاتی که ما می شناسیم به آخر خط رسیده است- سرجیو زیمن- ترجمه منیژه شیخ جوادی- انتشارات سیته |
هفته چهاردهم (زوج) |
۱۱/ 03/ 1402 |
مصرف کننده و ارتباطات بازاریابی بخش الف |
سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی- ال ریس و لورا ریس- ترجمه سنبل بهمنیار- انتشارات سیته |
هفته پانزدهم (فرد) |
۱۸/ 03/ 1402 |
مصرف کننده و ارتباطات بازاریابی بخش ب |
تبلیغات خلاق- لوک سولیوان- ترجمه فرزاد مقدم- انتشارات سیته |
هفته شانزدهم (زوج) |
۲۵/ 03/ 1402 |
تغییر بینش |
؟ |