کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیک های مدیریت
کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیک های مدیریت
5و 6 اسفند ماه 1393
تهران
محورهای کنفرانس:
ابزار و تکنیک های اطلاعاتی و ارتباطی مدیریت |
ابزار و تکنیک های مدیریت منابع انسانی
ارزیابی مشارکت کارمند |
ابزار و تکنیک های مدیریت بازاریابی
تجارت مشارکتی
حفظ مشتری بخش بندی مشتریان پیمایش های مشتری ابزارهای مدیریت وفاداری نظر سنجی مشتری بخش بندی بازار بازاریابی انفرادی بررسی نظرات مشتریان و کارکنان جلب وفاداری وحفظ مشتری مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت وفاداری و رضایت توسعه محصول جدید ابزارهای نوآوری بازار آزاد ابزارهای بازاریابی عصب شناختی بازایابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی ماتریس BCG |
ابزار و تکنیک های مدیریت تولید تولید ناب بهبود مستمر تولید بدون کارخانه تضمین کیفیت محافل کیفیت شش سیگما مدیریت کیفیت جامع رویکرد کایزن سیستم تولید انعطاف پذیر سیستم تولید چابک بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت ابزارهای کارسنجی و زمان سنجی برنامه ریزی موجودی مواد تولید بهنگام تحلیل CPM/PERT استراتژی تولید |
ابزار و تکنیک های مدیریت مالی
بودجه بندی بر مبنای صفر |
ابزار و تکنیک های مدیریت استراتژیک کارت امتیازی متوازن مدیریت بر مبنای هدف برنامه ریزی استراتژیک ترازنامه استراتژیک بیانیه مأموریت و چشم انداز بیانیه ارزش های سازمانی سناریو و برنامه ریزی اقتضایی مدیریت بحران تفکر گروهی تجزیه و تحلیل گزینه های واقعی مدل های شبیه سازی اتحادهای استراتژیک سرمایه گذاری شراکتی مشارکت های تجاری ارتباطات ارزش محور سازمان های مجازی پروفایل رقبا شایستگی های محوری همکاری تجاری |
ابزار و تکنیک های مدیریت پردازش داده ها
تجزیه و تحلیل های کسب و کار |
ابزار و تکنیک های مدیریت تغییر مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار کاهش چرخه زمانی طراحی مجدد فرآیند برنامه های مدیریت تغییر تحول فرهنگی طراحی مجدد فرآیند کوچک سازی کاهش نیروی انسانی الگوبرداری مناسب سازی حجم سازمان برون سپاری برون مرزسپاری نوآوری باز نوآوری مشارکتی کاهش پیچیدگی |
ابزار و تکنیک های وب و شبکه های اجتماعی
برنامه های رسانه های اجتماعی |
|
سایت کنفرانس:http://www.managementtools.ir/
آخرین مهلت ارسال چکیده مقاله: 5 آذرماه 1393
آخرین مهلت ارسال اصل مقاله: 10 آذر ماه 1393