موانع موجود در برابر ارتباطات یکپارچه بازاریابی
۱ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۲۹ ب.ظ
بر خلاف منافع زیادی که ارتباطات یکپارچه بازاریابی ایجاد می کنند، اما موانع زیادی را با خود به همراه دارند.
علاوه بر مقاومت و مخالفت موجود در برابر تغییر و مشکلات خاص برقراری ارتباط با بخش بزرگی از مخاطبین هدف، موانع دیگری در رابطه ارتباطات یکپارچه بازاریابی وجود دارد که از جمله آنها می توان به سیلوهای کاربردی، خلاقیت متوقف شده، تضادهای مقیاس زمانی و نبود مدیریت دانش فنی اشاره کرد.
ادامه مطلب: https://www.ibazaryabi.com
۹۶/۱۰/۱۸