موضوعات به روز و جدید تحقیقات بازاریابی
۱ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۲۴ ب.ظ
مجله مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران- پاییز 1396
نمونه هایی از موضوعاتی که در پژوهش های بازاریابی اخیر به آنها توجه بیشتری شده و به کمک فناوری های جدید اجرای آنها امکـان پـذیر گشـته اسـت و همچنـان سـهم ایـن نـوع تحقیقات رو به افزایش است.ضروری است پژوهشگران بازرگانی و بازاریـابی کشـور بـه رونـدهای در حـال شـکل گیـری تأثیرگذار بر کسب و کارها توجه بیشتری کرده و پژوهش های خود را در این حوزه ها متمرکز کننـد تا جایگاه محققان کسب و کار کشور در ادبیات جهانی به سهم شایستة خود ارتقا یابد.
۹۶/۱۰/۱۸