معرفی کتاب " راهنمای A تا Z برندسازی شخصی "
۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۴۵ ب.ظ
- کتاب : راهنماى A-Z برندسازى شخصى
در دنیای امروز، رقابت به معنای واقعی در عمق نهاده های انسانی و رفتارهای آنها درگیر شده است. سایه روشنهای این رفتار باید در شبکه ای از کنش و واکنشها چالش شود تا برونداد آن به شناخت استعدادهای مؤثر افراد در پازل زندگی و کسب وکار نمایان شود. در این کتاب تلاش شده است برای شناخته شدن، مسیری به صورت بسیار خلاق حاوی تکنیکها و روشهای به روز و آسان در فضای مجازی و مفهومی به صورت خلق محتوا و ایجاد اعتبار و شناخت فراهم شود. به نظر می رسد تولید محتوایی مناسب و توزیع آن به صورت یک جریان بازاریابی محتوایی از طریق فضاهای مجازی و تکنولوژیهای انتقال محتوا به گونه ای که بتواند نوعی احساس تعاملی و تکامل بین خوانندگان محتوا و نویسنده در کانالهای مختلف ایجاد می کند، را بتوانیم"همکاری رو به جلو بنامیم" و در این مسیر از یک هم نیروافزایی برای شناخته شدن و شناساندن استفاده کنیم.
مؤلف : ست پرایس، بری فلدمن
مترجمان:ناصر آزاد، پریسا قندور
ناشر : انتشارات بازاریابىمنبع : http://Marketingshop.ir
۹۹/۰۳/۰۹