کارگاه تجزیه و تحلیل و پیش بینی رفتار خرید مشتریان بر اساس مدل DISC
۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۱۲ ب.ظ
- شناخت رفتار و تحلیل آن، اولین قدم جهت شناخت خود و شناخت دیگران می باشد، اگر بدنبال بهبود ارتباطات میان فردی در سازمان می باشیم،میبایست به افراد کمک کنیم که خود را بشناسند و تعریف درستی از ویژگیهای رفتاری خود داشته باشند، نقاط قوت و قابل بهبود خود را در حوزه رفتار بدانند و در ارتباط با دیگران توان این را داشته باشند که ویژگیهای رفتاری مخاطب را شناخته و دلایل رفتار دیگران را درک نمایند و بتوانند مدل رفتاری خود را با دیگران تطبیق دهند، این فرآیند جزء پیچیدهترین و سختترین قسمت ارتباط است و دلیل آن پیچیده بودن انسان است. اگر بتوانیم نوع شخصیت افراد را بشناسیم، بهتر میتوانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم و فروش فوقالعادهای داشته باشیم .منبع : marketingschool.ir
۹۹/۰۴/۱۵