سمینار روانشناسی ارتباط با مشتری
۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۵۱ ب.ظ
مشتریان دلیل اصلی وجود هر کسب و کاری هستند . رضایت و خشنودی ایشان سبب بقای سازمان می شود و آن ها را به سفیر برند ما تبدیل می کند . مشتریان انتظارات و روحیات متفاوتی داردند لذا در مواردی نسبت به عملکرد سازمان ناراضی و شاکی می شوند . روانشناسی ارتباط با مشتریان ، مدیریت رفتار خود و مشتریان و مدیریت اعتراضات ایشان به نحوی که آن ها را به دوست سازمان تبدیل کند تحت عنوان مهارت های ارتباط با مشتری در این سمینار تدریس می گردد .
مدرس : معلم بازاریابی پرویز درگی
19 بهمن ماه
از ساعت 16 الی 20
برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید .
09037068726
02166028401-4
۹۹/۱۱/۰۱