دکتر شهناز نایب زاده

فال حافظ شیرازی
فال حافظ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
پیوندها

روش تهیه و تنظیم جدول ماهیگیری

۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲ ق.ظ

با استفاده از موضوع اصلی مقاله ها و مدل مفهومی در مقاله بیس (مدل نهایی در صورت ترکیب دو مقاله) جدول ماهیگیری را به شرح زیر تهیه و تنظیم نمایید:


 1- شناسایی شاخص


 2- شناسایی متغیرها طبق مدل مفهومی نهایی و فرضیات در مقاله بیس


3- معنی هر متغیر بیابید.

برای هر متغیر تعریفی مناسب از مفاهیم و تعاریفی که در مقاله بیس برای ان متغیر اورده شده است بیابید و معادل فارسی مناسب برای ان متغیر در نظر بگیرید. 


 3- سوالات مربوط به هر متغیر (سوالات را می توانید در قسمت appendix (یا در یکی از جداول Table مقاله بیس ) یا در متن مقاله بیس در قسمت Method .

در صورتی که در قسمت متدولولوژی هر متغیر را به مقاله دیگری ارجاع داده است. از قسمت منابع مقاله ، عنوان مقاله ارجاع داده شده رو بیرون اورده و در گوگل سرچ نمایید و سعی کنید مقاله اصلی این متغیر را بیابید.


 4- منابع مورد استفاده شده

(برای هر متغیر بغیر از آدرس مقاله بیس، منابعی که متغیر به آن مقالات ارجاع داده شده اند را ذکر کنید)


 5- برای هر متغیر نمادی را تعریف کنید.


 6- نوع متغیر را با توجه به مدل و فرضیات مشخص کنید.

مستقل، وابسته، میانجی، تعدیل کننده



مثال: 


شاخص

متغیر

سوالات

پرسشنامه دو زبانه

نوع متغیر

نماد متغیر

منبع

 

 

brand personality

 

ابعاد

شخصیت

برند

Sincerity

صداقت

 

 

 

3- 1

BRAND X is honest.

1-برند X صادق است

مستقل

 

 

 

 

BPS

Rampl & Kenning 2014

Lievens et al. (2005)

BRAND X is sincere

2-برند  X خالص ( بی ریا) است.

 

 

BRAND X is real

3-برند  X واقعی (طبیعی) است.

 

 

Excitement

هیجان

 

 

 

 

 

Sophistication

شایستگی(کمال)

 

 

 

 

 

Ruggedness

قدرتمندی

 

 

 

 

 

Competence

صلاحیت (لیاقت)

 

 

 

 

 

 

۹۳/۰۸/۰۶
شهناز نایب زاده

جدول ماهیگیری