دکتر شهناز نایب زاده

فال حافظ شیرازی
فال حافظ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
پیوندها

دانلود مقاله از سایت امرالد

۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ب.ظ


پژوهشگر و دانشجوی گرامی:

مقالاتی که از سایت امرالد پیدا می کنید و مورد تایید شما قرار می گیرند؛ جهت داتلود آنها لینک مقاله از سایت امرالد را کپی کرده و  در سایت زیر قرار دهید. مرحله به مرحله کدهای درخواستی را وارد نموده و مقاله رو بصورت رایگان دانلود کنید.

http://www.elearnica.ir


یا

http://bionet.ir

دانلود مقالات از بیونت بدون نیاز به ثبت‌نام یا پرداخت هزینه‌ای انجام می‌پذیرد. شما تنها نیاز به DOI مقاله موردنظرتان دارید، DOI را در کادر مربوطه وارد کرده و بر روی دکمه دریافت کلیک کنید، اکنون مقاله موردنظر شما آماده دانلود است.

DOI یا Digital Object Identifier یک استاندارد جهانی برای شناسایی و دسترسی به مقالات در محیط دیجیتال است. DOI هر مقاله، معمولاً پس از انتشار الکترونیکی آن، توسط ناشر تعریف‌شده و در صفحه اول نسخه الکترونیکی مقاله و همچنین در صفحه اینترنتی مربوط به آن مقاله درج می‌شود. شما عزیزان کافی‌ست در صفحه مقاله موردنظر خود توسط کلیدهای Ctrl و F حروف DOI را جستجو کرده و عبارت مقابل آن را در کادر زیر وارد کنید. DOI با عدد ۱۰ شروع شده و شامل یک پیشوند و پسوند است که با علامت / از هم جدا می شود. مانند:

doi: 10.1186/s13059-015-0584-6

doi: 10.1038/nature14098

doi: 10.1073/pnas.1411761112


منبع: بیونت بیونت 

روش دانلود بصورت تصویری: 









http://bionet.ir




۹۴/۰۱/۰۵
شهناز نایب زاده

دانلود مقاله امرالد