دکتر شهناز نایب زاده

فال حافظ شیرازی
فال حافظ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
پیوندها

                                                 


کتاب فروش به شرکتها و سازمانها، کتابی است یک‌میلیون دلاری! کتابی حیرت‌انگیز از آن رو که فروشندگان برتر دنیا را از خواب خرگوشی بیرون آورد، و قرار است بر "خودفریبی" سالیان سال "فروشندگان برتر دنیا" پایان دهد! شگفت‌زده می‌شوید وقتی بدانید این کتاب، شما را از مطالعه‌ی 1000 کتاب دیگر در حوزه‌ی فروش رهایی می‌بخشد؛ کتابی که حاصل پژوهش تحقیقاتی گروهی از زبدگان است که به مدت 12 سال، 35 هزار مذاکره‌ی فروش را در 27 کشور دنیا ارزیابی کرده است! به همین دلیل است که می‌گوییم هزینه‌ی تحقیقات آن در 12 سال، یک‌میلیون دلار است! همین اعداد و ارقام کافی است که نفس در سینه‌ی "فروشندگان برتر دنیا" را حبس کند و سر تعظیم فرود آورند برای پردازش جسورانه‌ی این پژوهش که خط بطلان می‌کشد برای بسیاری از آنچه این فروشندگان برتر دنیا، در سمینارها، کارگاهها، و کلاسها تاکنون تدریس کرده‌اند!‌ نتایج این پژوهش به نحو حیرت‌آوری شوک‌برانگیز بود تا جایی که خود پژوهشگران، 7 سال درباره‌ی یافته‌های خود سکوت کردند؛ چون180 درجه مغایر بود با اصول، تکنیکها، و مهارتهایی که به‌عنوان "کلیدهای طلایی فروش" از آن یاد می‌شد! این پژوهش نشان می‌داد که همین "کلیدهای طلایی فروش" نه تنها فروش را افزایش نمی‌دهند بلکه، موانع اصلی فروش هستند، و فروشندگان برتر دنیا با ارائه‌ی همین کلیدهای طلایی فروش، اصلی‌ترین مروجان خرافه هستند!

مولف : نیل رکهم
مترجم : بابک مروانی
ناشر : انتشارات بازاریابی
سال انتشار : 1399
منبع : http://marketingshop.ir

 
۹۹/۱۲/۰۵
شهناز نایب زاده