دکتر شهناز نایب زاده

فال حافظ شیرازی
فال حافظ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
پیوندها

چگونگی استفاده از مطالب وبلاگ

۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲ ب.ظ

در وبلاگ مطالب بصورت دسته بندی شده قرار داده شده است.

سمت چپ وبلاگ شامل مواردی از جمله : جستجو ، تبلیغات، خلاصه آمار (بازدید کنندگان و ... )، کلمات کلیدی، بایگانی، اخرین مطالب، پربیننده ترین مطالب ، مطالب پربحث تر، پیوندهای روزانه ، پیوندها (معرفی مجلات علمی پژوهشی داخلی و لینک مربوط به هریک )

* در کادر مربوط به جستجو می توانید با وارد کردن کلمه خاص به کلیه مطالبی که به این کلمه اشاره شده است، ارجاع داده شوید. مثال:

مقاله بیس 

در موردی خاص، عنوان مطلب مورد نظر را در وبلاگ می دانید، که می توان با وارد کردن عنوان به مطلب مورد نظر ارجاع داده می شوید.

سوالات مربوط به هر متغیر در مقاله بیس 

آموزش دانلود مقالات از پایگاه های Emerald , IEEE, Springer, Wiley, Science Direct

* در کادر مربوط به کلمه کلیدی، می توانید با کلیک به هر مورد، به صفحه مربوط به آن مبحث ارجاع داده و مطالب آن موضوع را مطالعه فرمایید.

* در کادر مربوط به پیوندها، مجلات علمی پژوهشی و ترویجی در سطح داخلی معرفی و سایت های sid، امرالد و ساینس دایرکت و... جهت دانلود مقاله قرار داده شده است. با کلیک بر هر کدام میتوانید به صفحه اول هرمجله ارجاع داده شوید.

* در قسمت بایگانی، در صورتی که بدانید مطلب مربوط به کدام ماه و سال می باشد، می توانید از آرشیو مطالب استفاده کنید.


۹۶/۰۷/۱۷
شهناز نایب زاده