دکتر شهناز نایب زاده

فال حافظ شیرازی
فال حافظ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
پیوندها

سمینار روانشناسی ارتباط با مشتری

۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۵۱ ب.ظ

                                          

مشتریان دلیل اصلی وجود هر کسب و کاری هستند . رضایت و خشنودی ایشان سبب بقای سازمان می شود و آن ها را به سفیر برند ما تبدیل می کند . مشتریان انتظارات و روحیات متفاوتی داردند لذا در مواردی نسبت به عملکرد سازمان ناراضی و شاکی می شوند . روانشناسی ارتباط با مشتریان ، مدیریت رفتار خود و مشتریان و مدیریت اعتراضات ایشان به نحوی که آن ها را به دوست سازمان تبدیل کند تحت عنوان مهارت های ارتباط با مشتری در این سمینار تدریس می گردد . 

مدرس : معلم بازاریابی پرویز درگی 

19 بهمن ماه 

از ساعت 16 الی 20 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید . 

09037068726 

02166028401-4

🌐marketingschool.ir

۹۹/۱۱/۰۱
شهناز نایب زاده