دکتر شهناز نایب زاده

فال حافظ شیرازی
فال حافظ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
پیوندها

اهمیت و ضرورت توجه به دانش برند در کشور و لزوم توسعه عمومی و تخصصی این دانش در بین مدیران و کارشناسان فعال به عنوان یکی از راهکارهای جدی توسعه مورد توجه سازمان ها و نهادهای علمی قرار گرفته است. 
برندسازی یا برندینگ در سازمان های موفق؛ این روزها دیگر به عنوان یک امر تشریفاتی محسوب نمی شود و ضرورت ایجاد و مدیریت آن بر بسیاری از مدیران آنها نیز پوشیده نیست. در دنیای کسب و کار امروزه به طور معمول، برندها به عنوان ابزاری در جهت دستیابی به اهداف بازاریابی، نظیر توسعه سهم بازار یا افزایش تکرار خرید مصرف کنندگان قلمداد می شوند. بنابراین به مدیریت برند بیش از هر چیز به عنوان یک فرایند نظام مند بازاریابی نگریسته می شود. به عنوان مثال برند می تواند با افزایش تمرکز و آگاهی مصرف کننده نسبت به یک محصول، موجب رشد سهم بازار شود و با ایجاد احساس تعلق و نزدیکی در مصرف کنندگان، زمینه ساز تکرار خرید آنها گردد. 

اگر چه برند می تواند تمامی این نقش ها را ایفا کند اما استراتژی برند فراتر و گسترده تر از بحث بازاریابی است.

گاهی اوقات خلق برند برتر، تعهد و استقامت زیادی را می طلبد و اغلب، تصمیم گیری های دشواری را ایجاب می کند. اگر استراتژی بازاریابی کاملا منطبق با استراتژی کلی کسب و کار سازمان نباشد، احتمال شکست آن بسیار بالاست. ممکن است در پس یک برند، فعالیت های بازاریابی مناسبی انجام شده باشد اما تا زمانی که تلاشها و فعالیتهای شرکت با رویکرد استراتژیک در جهت پشتیبانی و حمایت از آن یکپارچه نشده باشند، ناگزیر با شکست مواجه خواهند شد.این همان اصل هنرهای رزمی است:«قدرت یک ضربه خوب از کل بدن نشات می گیرد، نه فقط از بازو.» درنتیجه استراتژی برند نیازمند طرح پرسش های دشوار و کسب اطمینان از پشتیبانی کلیه عملیات مرتبط کسب و کار از موقعیت و جایگاه برند با یک رویکرد استراتژیک می باشد.

با توجه به این مهم و با آمایش گسترده کنفرانس ها و رویدادهای علمی و بزرگی که در سراسر جهان در حال برگزاری می باشد، بر آن شدیم که کنفرانس بین المللی مجازی استراتژی های بازاریابی و برند که 10 تن از مدیران و صاحب نظران این حوزه از کمپانی های برتر در آن حضور داشته اند را برای اولین بار در کشور بصورت مجازی برگزار نماییم. از جمله شاخصه های مهم این کنفرانس مجازی ارائه محتوایی کاملا کاربردی و به روز به شرکت کنندگان و فعالان این حوزه می باشد.

مزایای شرکت در این کنفراس:

سخنرانی بیش از 10 نفر مدیران ارشد شرکت های مطرح جهان در حوزه مدیریت با زیرنویس فارسی

دریافت پاورپوینت ارائه کلیه سخنرانی ها

ارائه گواهینامه از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

حداقل 60 برابر ارزان تر از هزینه حضور در کنفرانس

امکان دسترسی به کنفرانس بدون محدودیت مکانی بصورت آنلاین

سایتhttp://strategyacademy.ir/brand



۹۴/۱۱/۱۹
شهناز نایب زاده